Transformice Etkinlik


merhaba arkadaşlar ben ibrahim sancaktutan bu konumda sizlere Transformicede olan bir konumuzu göstereceğim..

ilk olarak arkadaşlar Transformiceye girdim ve vanilla17 ye gittim odada 58 kişi vardı bende düşündüm bu neden ve niçin bu kadar çok kişi var bu odada.


biraz düşündüm bir mod a sordum ve oda şöyle cevap verdi. ''Sevgili Üyemiz Bir Odada 40 Kişiden Fazla Fare Varsa DEmektirki Bir Etkinlik Yapılacaktır''

bende biraz daha düşündüm ve yine vanilla17 ye gittim.
biraz durdum orada 15-20 dakika kadar sonra fare sayısı 70 e kadar artmaya başladı ve baktımki odaya 2 tane mod geldi. ve konuşma yerine herkez çilek geldiiii yazmaya başladı.

biraz daha bekledim bana gelecekmi diye baktım 50 çilek geldi ve bunun bir etkinlik ile alakası olmadığı sadece çilek çekilişi yapılacağı için bu odaya gelindiği açıklandı.


0 yorum: