TRansformice Çar Çalma


merhaba arkadaşlar ben ibrahim sancaktutan bu konumda sizlere
transformice çar nasıl çalınır onu göstereceğim. umaırm beğenirsiniz.

Evet arkadaşlar ilk olarak şifresi değiştirilmemiş bir çar bulursak daha kolay olur şifresini bilmeyede gerek kalmaz.

oyuna giriş bölümünde şifremi unuttum a tıklıyoruz o bulduğumuz çarın adını yazıyoruz ve kendi e mailimizi ve kod geliyor. e mailinize ve hemen değiştirebiliyorsunuz.

ama çarın kapalı olması gerekir kapalı değilse işe yaramaz ve sorun yaratabilir.

2. olarak bi adam buluyoruz. bulunca adama merhaba diyoruz.
mrb diyecektir şifreni verirmisin diyoruz. veriyorlar bazen böyle salaklar oluyor.

3- bir racing vanilla veya başka bir odaya gidiyoruz ve konuşma yerine '' çar kasıyorum isteyen özel mesaj atsın'' yazıyoruz.

ve msj atıyorlar çalmıcağına yemin et diyorlar öylesine ediyorum diyoruz ve veriyor girip şifresini değiştirin ve bu kadar ...

3 yorum:

  1. adamsın sen bee

    YanıtlaSil
  2. bok gibi bende bir tane LUA kodu var onu kabile evinde çalıştırıyosun adamların %98 i şifre yazıyor gelene öğretirim > https://discord.gg/tkBg6Rj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bana öğretirmisin eğer yaşıyorsan?. discord linki bozulmuş

      Sil